Česta pitanja
Što su naknadni podnesci?
Naknadni podnesci podrazumijevaju sve dodatne materijale koje podnositelj treba ili želi dostaviti za pojedinu podnesenu prijavu Zavodu i mogu se dostaviti putem aplikacije e-Prijava neovisno o tome je li prethodno podnesena prijava za zaštitu industrijskog vlasništva zaprimljena osobno, poštom ili korištenjem aplikacije e-Prijava.
Naknadni podnesci obuhvaćaju:
- nadopune/ispravke određene prijave industrijskog vlasništva ili zahtjeva za upis europskog patenta u registar Zavoda
- zahtjeve za upis promjena u registar prijava/prava (prijenos vlasništva, licence, ograničenja prava i sl.)
- zahtjeve za produljenje zaštite
- zahtjeve za ispravke grešaka u registrima
- nadopune/ispravke već dostavljenih prethodno navedenih zahtjeva
- uplatnice, punomoći
Zašto moram instalirati vašu aplikaciju na svoje računalo?
Digitalni potpis je uvjet za elektroničku predaju prijave. Kako Java appleti više nisu podržani u internetskim preglednicima, potpisivanje se može napraviti jedino pomoću aplikacije koju instalirate na svoje računalo.
Čemu služi korisničko ime i lozinka?
Korištenjem korisničkog imena i lozinke možete se prijaviti lakše i brže, a možete pregledavati i uređivati prijave i na računalu na kojem nemate instaliranu programsku podršku za rad s pametnom karticom / USB uređajem.
Zašto se preuzima datoteka kad potpisujem prijavu?
Kad kliknete na Potpiši i predaj preuzima se datoteka s podacima vaše prijave. Nakon što preuzmete datoteku na vaše računalo, kliknite na nju da biste je otvorili. Time se pokreće aplikacija za digitalni potpis, pomoću koje potpisujete datoteku i šaljete je natrag u sustav e-Prijava.
Slična datoteka se preuzima i kad se prijavljujete u sustav pomoću USB uređaja / pametne kartice te kad registrirate novi certifikat za rad s e-Prijavom.
Ne mogu otvoriti preuzetu datoteku.
Ako se otvaranjem datoteke ne pokreće aplikacija za digitalni potpis, znači da se ona nije uspješno instalirala. Pokušajte deinstalirati aplikaciju (Control Panel > Programs and features – pronaći aplikaciju DZIV e-Potpis te odabrati Uninstall) i ponovno je instalirati.
Ako se i dalje ne pokreće aplikacija za digitalni potpis kad pokušate preuzeti datoteku, ručno postavite da se otvaranjem datoteke s ekstenzijom .dzivml pokreće aplikacija za digitalni potpis. Detaljne upute kako ovo napraviti potražite u Tehničkim uputama.
Dobivam poruku "Nije pronađen potpisni certifikat".
Provjerite sljedeće:
- Je li USB uređaj / pametna kartica umetnuta u računalo?
- Jesu li certifikati vidljivi u programu za rad s pametnom karticom / USB uređajem?
- Ako jesu, zatvorite DZIV-ovu aplikaciju za digitalni potpis i pokušajte ponovno.
- Ako nisu, pokušajte izvaditi USB uređaj / pametnu karticu i ponovno je umetnuti, sve dok ne budu vidljivi. Ako ni to ne pomogne, restartajte računalo.
- Je li potpisni certifikat vidljiv u Windows certificate storeu? (Ako koristite eOI, AKD-ovu ili ActivClient karticu / USB uređaj). Ako certifikat nije vidljiv, uvezite ga koristeći programsku podršku kartice / USB uređaja.
Više detalja potražite u Tehničkim uputama.
Ne uspijevam uvesti AKD-ov certifikat u Windows certificate store.
Provjerite sljedeće:
- Koristite li odgovarajuću verziju programske podrške? (eID Middleware za osobne iskaznice, a kID Middleware za kID certifikate.)
- Imate li također instalirane ActivClient ili IDPrimeClient? Pokušajte ih privremeno deinstalirati, restartajte računalo te pokušajte ponovno uvesti certifikate.
Koji PIN trebam upisati?
Na nekim USB uređajima, te na e-osobnim iskaznicama i kID karticama postoje dva PIN-a - autentifikacijski i potpisni.
Prilikom prijave u sustav pomoću USB uređaja ili pametne kartice, te prilikom potpisivanja prijave, potrebno je upisati potpisni (digital signature) PIN.
Prilikom prijave putem NIAS-a potrebno je upisati autentifikacijski (authentication) PIN.
Potrebno je uvijek obratiti pažnju na poruku u dijalogu u kojem se traži unos PIN-a.
Zaboravi-o/la sam korisničko ime ili lozinku.
Prijavite se u sustav koristeći USB uređaj / pametnu karticu, ili putem NIAS-a. Na stranici Postavke možete vidjeti Vaše korisničko ime, odnosno postaviti novu lozinku.
Što kad mi istekne certifikat? Moram li dolaziti u DZIV kako bih registrira-o/la novi?
Više nije potrebno dolaziti u DZIV da biste registrirali novi certifikat. U e-Prijavi otiđite na Postavke i kliknite na Registriraj novi certifikat, ili se jednostavno prijavite u sustav koristeći novi certifikat.
U slučaju fizičke osobe, novi certifikat treba glasiti na istu osobu.
U slučaju pravne osobe, novi certifikat treba glasiti na istu pravnu osobu i imati istu fizičku osobu kao nositelja.
Zašto mi se nakon prijave u sustav e-Prijava otvori u drugom pregledniku?
Ako se prijavljujete pomoću USB uređaja / pametne kartice (dakle preko aplikacije za digitalni potpis), e-Prijava će se otvoriti u pregledniku koji je postavljen kao inicijalni (defaultni) na vašem računalu.
|